Skip to ContentSkip to Navigation
University of Groningen Business School
Connecting for impact
Business School

Ervaring Helen de Smidt-Klaren met het Customer Experience Management executive programma

10 juli 2020
helen

Beoordeeld met een 10!

"Interessante lezingen en praktijkvoorbeelden van waar je in organisaties het verschil kan maken! De theorie over hoe het hoofd van de klant werkt – hoe het soms zo simpel kan zijn om 9+ te scoren – en het bekijken van klantreizen van diverse organisaties in de praktijk maakten het voor mij een boeiende reeks bijeenkomsten over Customer Experience bij de University of Groningen Business School."

Helen de Smidt-Klaren
Verkoopcoördinator bij ‘Van Wonen’

Lees meer over het Customer Experience Management programma

Laatst gewijzigd:10 juli 2020 13:01

Meer nieuws

  • 10 juni 2024

    Om een wolkenkrabber heen zwermen

    In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...

  • 24 mei 2024

    Lustrum 410 in beeld

    Lustrum 410 in beeld: Een fotoverslag van het lustrum 2024

  • 21 mei 2024

    Uitslag universitaire verkiezingen 2024

    De stemmen zijn geteld en de uitslag van de universitaire verkiezingen is binnen!