Over ons Actueel Nieuws

Schrijf je nu in voor de KEI-week 2024

15 juli 2024

Ben jij van plan om volgend jaar in Groningen te gaan studeren? Of ben je al student maar wil je dit jaar de KEI-week in zijn volle glorie meemaken? Meld je dan nu aan!

De KEI-week is de algemene introductieweek voor alle aankomende studenten in Groningen. Het is de perfecte gelegenheid om de stad en al haar mogelijkheden te leren kennen en zo alle leuke aspecten van het studentenleven te ontdekken. Bovendien is het ook een gezellige en makkelijke manier om vrienden te maken in een nieuwe omgeving. Tijdens de KEI-week is niets verplicht en kun je zelf kiezen aan welke evenementen je wel en niet mee wilt doen!

Dit jaar vindt de KEI-week plaats van maandag 12 tot en met vrijdag 16 augustus. Een ticket voor deelname aan de introductieweek kost €52. Voor meer informatie over de activiteiten, het programma en praktische zaken kun je een kijkje nemen op de website via de knop hieronder.

decoratieve afbeelding
KEI-week