Over ons Actueel Nieuws

Podcast 'In de Wetenschap' met Ward Rauws

31 mei 2024

Ward Rauws, universitair hoofddocent Ruimtelijke Ordening, is te gast in de nieuwste podcast van 'In de Wetenschap'. 'In de Wetenschap' is de podcast van de Rijksuniversiteit Groningen. Hierin hoor je interviews met onderzoekers, nieuws en reportages uit de Groningse acedemische wereld. De hosts Tina en Wim interviewen hem over zijn onderzoek naar de ontwikkeling en planning van steden en hoe adaptief te zijn in stedelijke planning om uitdagingen zoals klimaatverandering, problemen op de woningmarkt en de energietransitie aan te kunnen.

Hosts Tima Kretschmer en Wim Brons met gast Ward Rauws

Gast: Ward Rauws
Presentatie: Wim Brons and Tina Kretschmer

De podcast is voor iedereen die is geïnteresseerd in de wetenschap. In de Wetenschap beluisteren kan via Spotify, Apple Podcast, Google Podcasts of rechtstreeks via onze RSS feed.

Vind meer informatie en alle andere podcasts van 'In de Wetenschap' hier.

Laatst gewijzigd:31 mei 2024 15:10