Over ons Actueel Nieuws

Storm en overstromingen Libië

13 september 2023

De vreselijke overstromingen in Libië door storm Daniel en het leed dat hieruit voortkomt, schokken ons als College van Bestuur. Het is de tweede desastreuze natuurramp binnen een week. We zijn in gedachten bij iedereen die direct of indirect geraakt wordt door de overstromingen en leven met hen mee.

Voel je behoefte aan extra ondersteuning op dit moment? Er zijn verschillende ondersteuningsmogelijkheden voor studenten en medewerkers beschikbaar.

Het College van Bestuur: Jouke de Vries, Jacquelien Scherpen en Hans Biemans

Laatst gewijzigd:13 september 2023 11:59