Over ons Actueel Nieuws

Samenwerking in deeltijd afstudeerrichting Werk en Zingeving met Emmius School stopt

05 december 2023

De onderwijsinspectie heeft een onderzoek gedaan naar de samenwerking tussen RUG en AOG/TSM Business School b.v. binnen de Emmius School voor werk en zingeving. De samenwerking betrof een deeltijdvariant van de afstudeerrichting Werk en Zingeving tussen Emmius en de RUG. Het volgen van deze afstudeerrichting in deeltijd werd in het kader van LLO (Leven Lang Ontwikkelen) via Emmius voor een bredere doelgroep (werkenden/professionals) toegankelijker gemaakt.

De inspectie constateerde dat de wijze van informatieverstrekking door Emmius aan de deelnemers onduidelijk en niet in lijn was met de wet. Inmiddels is de samenwerking stopgezet omdat er te weinig belangstelling was. De huidige drie deelnemers worden in de gelegenheid gesteld hun deeltijdopleiding af te ronden.

Laatst gewijzigd:06 december 2023 10:50