The application of psychological theories for an improved understanding of customer relationships
Promotie: dhr. M.S. Bügel, 14.45 uur, Academiegebouw, Broerstraat 5, Groningen
Proefschrift: The application of psychological theories for an improved understanding of customer relationships
Promotor(s): prof.dr. A.P. Buunk, prof.dr. P.C. Verhoef
Faculteit: Economie en Bedrijfskunde
Laatst gewijzigd: | 13 maart 2020 01:15 |
Meer nieuws
-
16 december 2024
Jouke de Vries: ‘De universiteit zal wendbaar moeten zijn’
Aan het einde van 2024 blikt collegevoorzitter Jouke de Vries terug op het afgelopen jaar. Daarbij gaat hij in op zijn persoonlijke hoogte- en dieptepunten en kijkt hij vooruit naar de toekomst van de universiteit in financieel moeilijke tijden.
-
10 juni 2024
Om een wolkenkrabber heen zwermen
In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...