TalencentrumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Talencentrum Over ons Nieuws

Gratis webinar: Een alinea schrijven

24 maart 2022

Als u een zakelijke mail of brief schrijft, wilt u natuurlijk dat deze gelezen wordt. U hebt de tekst immers niet voor niets geschreven! Daarnaast wilt u dat de lezer begrijpt welk doel u als schrijver voor ogen hebt. U wilt de lezer bijvoorbeeld adviseren of ergens van overtuigen. Een heldere en overzichtelijke tekststructuur kan hieraan bijdragen. Zo kunt u de tekst opdelen in alinea’s. Maar hoe schrijft u een goede alinea? Leer het tijdens deze gratis webinar van het Talencentrum!

Datum en tijd: dinsdag 19 april, 14.00 - 14.45
Voor wie: professionals / moedertaalsprekers van het Nederlands