TalencentrumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Talencentrum
Talencentrum Over ons Nieuws

67% korting op een cursus Nederlands voor uw personeel!

09 februari 2018

Op zoek naar een cursus Nederlands voor uw internationale medewerkers? Schrijf ze nu in voor een taaltraining bij het Talencentrum en u ontvangt tot 67% korting! Een goede taalbeheersing is essentieel voor effectieve communicatie op de internationale werkvloer. Daarom heeft de overheid een subsidie beschikbaar gesteld voor taallessen Nederlands voor zowel individuele als groepscursussen, tot een maximum van € 50.000 per organisatie.

Hoe werkt het?

1. U schrijft uw personeel in voor een cursus Nederlands bij het Talencentrum.
2. U vraagt subsidie aan (zie onderstaande links), waarbij u deels cursusinformatie gebruikt die wij aanleveren bij de offerte.
3. Uw personeel volgt de cursus Nederlands, u ontvangt uw subsidie rechtstreeks van de overheid.

Neem contact met ons op!

Als u geïnteresseerd bent, bieden wij u graag een passende cursus Nederlands voor uw personeel. En uiteraard staan ook onze andere taaltrainingen, interculturele trainingen en bedrijfscommunicatietrainingen tot uw beschikking.

Talencentrum

T   +31 (0)50 363 5802