Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen

Kom naar de fototentoonstelling over de GMW tuin + rondleiding

25 oktober 2023

Alle medewerkers, studenten en buren zijn van harte uitgenodigd voor de feestelijke opening van de fototentoonstelling "De Hortus: Toen en nu" op 7 november om 16:30 uur! Op deze tentoonstelling vind je zowel honderd jaar oude foto's uit het Gronings archief als foto's die GMW-medewerkers en studenten onlangs gemaakt hebben. De tentoonstelling vindt plaats op de begane grond van het Heymans-gebouw, vlakbij de receptie. Je hoeft je niet te registreren voor de opening.

Een dag later, op 8 november om 12:00 uur, zal de facultaire tuinvrouw Cathy Hermans een rondleiding geven door de Hortus. Cathy kent de tuin als geen ander en vertelt je hier graag meer over. Meld je aan via dit formulier als je wilt deelnemen (voor 7 november 9:00 uur). De rondleiding begint bij de ingang van het Heymans-gebouw aan de kant van de tuin.

Laatst gewijzigd:25 oktober 2023 16:04