Onderwijs Honours College

Honours studenten ontvangen GUF-100 prijzen

09 juli 2018

Tijdens de zomerceremonie op vrijdag 6 juli werden de winnaars van onder andere de GUF-100 prijzen bekend gemaakt. Onder de prijswinnaars zitten maar liefst 5 Honoursstudenten en alumni.

De GUF-100 prijzen worden uitgereikt aan excellerende studenten, aan elke prijs zit een bedrag van €2500,- verbonden. De volgende Honoursstudenten en alumni ontvingen de prijs:

• Julia Rosa Doornbos, Honours bachelorprogramma, faculteit Ruimtelijke Wetenschappen;
  • Sonja Mareike Hoffmann, Honours bachelorprogramma, faculteit Rechtsgeleerdheid;
  • Anna Tessel Luitjes, Honours bachelor- en masterprogramma, faculteit der Letteren;
  • Wouter Nientker, Honours bachelorprogramma, faculteit Economie en Bedrijfskunde;
  • Renske Wiersema, Honours masterprogramma, faculteit Medische Wetenschappen.

Het Honours College is zeer trots op deze prestaties en feliciteert alle prijswinnaars!

Meer informatie: RUG eerst talentvolle studenten en onderzoekers tijdens zomerceremonie

Laatst gewijzigd:15 maart 2022 13:26